Sniedzam lielisku klientu servisu? OfficeTeam

Reiz man radās ievērojami alternatīvu grādi, empātija, sazinoties ar pašas aģentūras pār norēķinu jautājums. Pirmā persona, es runāju ar bija vainīgi, ka viņas darba devējam dubultā man jāmaksā par diviem mēnešiem un iztērēti 45 minūtes pa telefonu vēlas noteikt ir grūti. Es biju wowed ar viņas aprūpē attieksme un uzmanības apliecinājumiem. Nākamajā dienā man bija sekot vaicājumu un runāja ar alternatīvu darba ņēmējs, kas noliedza, es runāja ikvienam aģentūrā veco dienu. Ja zināt savu kļūdu, viņa pastāstīja, man vajadzēja būt vairāk skartā persona visu nosaka.

Viens darbinieks, mēs runājām ar dalītu šo piemēru: “man bija slikta pieredze kafejnīca, kur tika veikts viegli kofeīna kafijas pārmērīgi ilgi gaidīt. Es beidzot ierunājās, un lūdza par to — tā nav pat bijusi sākās. Es biju ārkārtīgi disenchanted un es devos mājās un pa e-pastu aģentūrai, norādot, ka ir noticis un ka tas bija nepieņemami. Es izteicu neviens pieprasījums. Tomēr man reakcijas 24 stundu laikā no pircēja pārvadātājs, norādot, ka tie bija ieskaitīti manu dāvanu kartes par $10, un nosacījums varētu risināt pati veikalā.

Es esmu atpakaļ uz laukumu un tagad viņi dodas ceļā, lai pārliecinātos, ka mans dzēriens nav iegrimis shuffle. “Tu esi ātri veikt korektīvu darbību, parādās pircējam, ka jūs vienkārši — un jūsu aģentūra — rūpes par grūtībām un hostings latvijā klientu pieredzi. Ātru apgrozījumu, ja rodas sūdzības ir pasakains pircējam pakalpojumu prasme un visticamāk izraisīs klients, piemēram, tepat gadījums. Viens darbinieks, aprakstot lielisku klientu pakalpojumu sniedzēju pasākumā teica: “krava nebija laika, un uzņēmums man atsūtīja aizvietotājs, izmantojot nākamajā dienā gaiss — un nosūtīt atpakaļ oriģinālu, ja tas kādreiz ieradās man neprasīja.